Pastelove tła na bloga

Nie od dziś wiadomo,że blog by był lubiany,i czytany musi wyglądać bardzo schludnie.Nie może się na nim znajdować mnóstwo banerów,bo to odstrasza nie tylko czytelników,ale również i potencjalnych rekalmodawców.Wygląd bloga jak dla mnie jest bardzo ważny.Wiele razy zmieniałam szablon,i układ co tylko popadnie,by dojść do tego co miałam w planie.Nie jest łatwe utworzyć szablon,ale istnieje w internecie wiele ciekawych i darmowych wzorów,które możecie pobrać za darmo.Szablon i tło musi być przejrzyste,tak by odwiedzające nas osoby miały swobodę poruszania się po naszym blogu.Tło musi być pastelowe,lub inne w jasnych kolorach,tak by nie odwracało wzroku,od napisanego przez nas postu.Litery powinny być średniej wielkości w kolorze czarnym na białym tle.Oczywiście każdy gust jest inny i co innego podoba się mnie,a co innego Tobie.Pamiętaj by nie przedobrzyć z ilością i abstrakcyjnym wyglądem,gdyż powoduje to spadek odwiedzających nas osób,a także odstrasza gdy mamy nadźbane wiele gadżetów,i konkursów w pasku bocznym.Jeśli już chcecie zrobić i reklamować kogoś to zróbcie osobną zakładkę.Osobną na konkursy,a osobną na firmy z którymi współpracujecie.Przy wyborze współpraca/reklama na blogu starajcie się wybrać tylko kilka z nich,z którymi współpracujecie dłużej niż 3-miesiące.Resztę wywalcie do kosza,bo po co mają wam zaśmiecać bloga,i po co macie reklamować kogoś za darmo nic z tego nie mając!Na moim blogu znajdują się tylko 3 reklamy.Każda szanująca się blogerka powinna bardziej przykładać do tego wagę,by na jej blogu znajdowały się góra 3-4 rekalmy.Nie więcej,bo po co,i komu ma to służyć!
Wracając do tła.Możecie pobrać je u mnie za darmo.Dziś pastelowe tła,które rozjaśnią i dodadzą kobiecości waszemu blogowi.Piękny wygląd = ciekawy i popularny blog.
Kliknijcie i zapiszcie go na swoim komputerze/laptopie.Mam nadzieję,że Wam pomogłam.Wszystkie pytania kierujcie pod postem lub na mój adres e-mail.Dodam,że wykonuję tła,i inne gadżety na bloga.Jeśli jestescie chętne to piszcie śmiało.:-)

18 myśli w temacie “Pastelove tła na bloga”

Dodaj komentarz